امروز اولین متن وبلاگم رو مینویسم.
تقریباچند روز دیگه یک سال میگذره زندگی کردن باکسی که همیشه ارزوش رو داشتم.
امروز که دارم این متنو مینویسم شاید بیشتراز هر روز دیگه ای خوبیات یادم میاد.
خوب بودن صفتی است عشقم که باتمام وجود درتوحس میکنم و میبینم.
اآنقدرخوب هستی که گاهی باخودمیگویم:
خدایامگرمیشود یک آدم اینقد خوب باشد.
یک سال گذشت و تو همچنان همان خوب دیروزی.
ارزو هر دختری اینه که ی شوهری مث عادل داشته باشه.

راستی اسم شوهرم عادل.فداش بشم
ما را در سایت معجزه بودآشناییمون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37